Drogi Uczestniku
Dziękujemy za czas poświęcony wypełnieniu ankiety przygotowanej przez Uniwersytet w Kassel w ramach wykładu z Międzynarodowego Marketingu Bezpośredniego.
Niniejsza ankieta została stworzona w celu zbadania zachowań konsumentów z różnych krajów w zakresie mobilnych aplikacji; W przypadku, w sprawie Polaków mieszkających w Polsce. Rezultat badań zostanie opublikowany na stronie internetowej SVI Endowed Chair Międzynarodowego Marketingu Bezpośredniego tak szybko jak to możliwe.
Twoje dane osobowe będą anonimowe i będą użyte jedynie w celach niniejszego badania. Wypełnienie kwestionariusza powinno zająć od 5 do 10 minut.
W TEN SPOSÓB NA KWESTIONARIUSZ:
https://www.soscisurvey.de/surveypoland/Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące kwestionariusza, proszę skontaktuj się z nami pisząc na adres e-mail:
surveypoland@web.deAdres:
Uniwersytet Kassel
DMCC - Dialog Marketing Competence Center
Universität Kassel
Mönchebergstraße 1
34109 Kassel